diumenge, 26 d’octubre del 2014

LES ESPURNES !!!

El grup de nenes i nens de 4t ja tenim nom. El per què de la nostra elecció ha estat el següent:
- Ens relacionem plenament amb l'eix transversal d'aquest any:

 QUI A MOLINS DE REI VIU, 
FINS A VELL RIU ! :-)

Totes les molinenques i molinencs sabem que la pluja d'espurnes està present a la nostra vila en més d'una ocasió. Aquesta característica ens fa especials. 

Nosaltres hem decidit dir-nos així, perquè ens encanta veure com el poble s'omple d'alegria i disbauxa en aquests moments i perquè som una colla de nenes i nens molt divertits i moguts.
No parem quiets: COM LES ESPURNES!!!



 

12 comentaris:

  1. A la meva mare li agrada molt el nom perquè la seva llar d'infants també es diu Espurna.Li encanta
    Nil Moreno

    ResponElimina
  2. El blog és molt divertit,Ester,i m'agrada el nom de Les Espurnes,gracies per aquest blog!
    Marc Cuende Gonzàlez

    ResponElimina
  3. El que posa en aquest blog és veritat, no estem mai quiets, com les espurnes!!! I el blog és molt xulo, felicitats Ester!!!!
    Arnau Hernández Vidal

    ResponElimina
  4. Gracies Ester per el blog que ens has fet a nosaltres els nens i nenes de 4t!!!
    Arnau Padilla Prats

    ResponElimina
  5. M'agrada fer panallets amb els amics del cole i amb la millor profe del
    mon Ester!!!!
    David macias

    ResponElimina
  6. Hola Ester!!!!1
    Sóc la Marina del curs passat!!!
    Trobo molt a faltar l'escola! :(
    Però almenys estic amb els meus amics...
    Veig que has utilitzat el blog per els de 4rt!!!
    Hem sembla molt bona idea!!
    Doncs re, m'alegro molt d'haver mirat el blog, ihaver trobat que no a desaparegut!! :( ;) Marina Caliz Llach

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marina,
      Estic molt contenta que et faci il.lusió que el blog continuï actiu. Ja saps que pots participar-hi sempre que vulguis. Una abraçada!

      Elimina
  7. Hola Ester, he vist el blog amb la meva mare i ens ha agradat molt.Espero que possis més fotos de totes les activitats que fem a classe.
    Nabil Benayad Kalai

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ester, la meva germana va neixer ahir i no et vaig poder escribir perqué vaig arribar a les 21:21 de la nit i va neixer a les 17:30 de la tarda i si pot ser, el dilluns et traure una foto d`ella.
      molts petons, Micaela valdez.

      Elimina
    2. Gracies per la vostra amabilidad, el meu pare, la meva mare, la meva germana í jo us estem molt agradeits per la bostra salutació

      Elimina
  8. Hola Ester gràcies per lo que has fet a la classe de 4t ens has ajudat molt.
    He vist tots els comentaris i les fotos, ens a agradat a tots els nens de la classe. MOLTES GRÀCIES ESTER!!!
    Nabil Benayad Kalai

    ResponElimina
  9. Bon día aquet blog es molt bonic pero jo voldria que hi aguessin mes jocs per aprendre .Ines Olivas Pi

    ResponElimina